50 SUPERINTRESSANTA SAKER!

1. jag har en pytteliten tv i mitt rum
2. mitt rum är målat av mig själv o mamma
3. årets bästa händelse var göteborg i somras
4. jag var ute på krogen innan jag var 18
5. jag har knappt övningskört än
6. jag vill ha en volvo 740 som första bil
7. på skolfotot i år sitter jag ned, för första gången på kanske 10 år
8. min bästa msn kompis är jerry
9. IV var mitt bästa skolår ever
10. jag har vart utklädd till djävul dem senaste halloween
11. im still inlove with eminem
12. han skulle jag hälst vilja träffa
13. jag brukar läsa blondinbellas blogg
14. men min favoritblogg är linns
15. jag var nog den enda som gillade "botten anna"
17. just nu lyssnar jag på lady gaga-pokerface
18. man kan inte ränka alla mina syskon på en hand
19. jag var 16 år när oskulden rök
20. min katt heter haily som eminems dotter
21. hon är syster med mitt ex:s katt
22. jag har bott i enhörna nästan hela mitt liv
23. men vill verkligen flytta hemifrån
24. min idol är svampbobfyrkant
25. jag river alltid i rean när jag är ute o shoppar
26. jag saknar en vän väldigt mycket
27. när jag blir stor ska jag bli polis
28. jag lyssnar på engis musik från http://www.myspace.com/engis151
29. jag ska jobba på axa på juldagen
30. jag har svårt att lita på folk
31. jag har haft 2 kaniner och 2 katter
32. jag föredrar öl framför cider etc.
33. jag vill ha ett förhållande
34. jag kramar min nalle varje natt när jag sover
35. jag vill ha större läppar
36. julafton är den mysigasre dagen på året
37. jag hatar matte
38. jag har två telefon nr, därav 2 mobiler
39. egentligen har jag krulligt hår
40. 2005 åkte jag upp i eifeltornet
41. jag har spart en tändare från en person som sov kvar en gång
42. jag pratar i sömnen
43. på min mp3 finns både Aqua låtar och Spice girls
44. är galen i chilinötter
45. jag är känslig på fyllan
46. ääälskar ginaricot
47. nancys har bästa maten
48. jag älskar doften av cocos
49. när jag var liten älskade jag att bygga koja
50. nu är jag trött. och jag älskar att sova

Kommentarer
Postat av: linn

"Min favo blogg är linns" ihih det tackar jag för :)

Det var inte bara du som älskade att bygga kojja. på tal om. kom jag att tänka på vår lapp koja. haha va kass den blev. om man gämnför mot vår superlyxiga med tv o allt. haha! (dock en sten tv, men vadå?)

2008-12-01 @ 19:43:50
Postat av: ida engren

bara sanningen stumpan ;)

aaahh men fyyfan va kass ;p verkligen LAPP kojja.. den andra fan städa vi varje dag, sopa o allting. typ gick hem på rasten o byggde, herregud va söta!

2008-12-02 @ 20:17:31
Postat av: ida engren

bara sanningen stumpan ;)

aaahh men fyyfan va kass ;p verkligen LAPP kojja.. den andra fan städa vi varje dag, sopa o allting. typ gick hem på rasten o byggde, herregud va söta!

2008-12-02 @ 20:17:35
Postat av: ida e

haha ja men de e ju sant ;)

aa hur söta va vi inte? sopa kojjan o gick hem på rasterna o byggde... fan va nice den var, spciellt om man gämnför me LAPp kojjan

2008-12-02 @ 20:19:01
Postat av: Anonym

haha shit va många d blev. vart nå fel :P

2008-12-03 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0