=)=)=)

GryyymT!
fredagens matteprov ägde, tror jag klara de galant! sen vart de stan hela dagen. åkte sen hem o fixa mej o blev skjutsad till tiia där de va öl o fix som gälde, sen kom andrea. blev lämnade ner till stan sen för att gå ut, det va kul. så länge det varade ( nämner bara det =P ) sen stack vi på fest i hamn.. HMMM inte såååå späännande! så gick tillbaks där vi starta, de vart dans osv. sen sov ja hos scwerie.
lördagen mötte jag andrea o åkte till älvsjö ( till henne ) fixa lite hemma där inför hennes middag som ägde rum senare på kvällen. vanja kom, o desto mer tiden gick vällde det in mera partysugna brudar ;) vi drack och åt gott o hade allmänt trevligt! taxin kom runt elva kanske o körde oss in till stan. där bjöd krogarna på ännu mer dans, ännu mer ont i fötterna men faan va kul vi hade!
imorse (söndag) när jag vaknade upp hos andrea vart de mys i sängen o sådär, sen fixade jag i ordning mig och åkte o mötte mina bröder o gick till olearys för att ta oss en bit mat. mycket mysigt, där vart vi kvar ett tag. sen kom MrX o hämta oss å nu e jag hemma. ska bara ta det lugnt till en mooovie. snart ska vi till ica o handla nått smarr!
lyckad helg. tack alla ni som gjorde den så braaaaaaaa. PPUSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: förvirrad ulf

mrX?!?!?!?!?!

2008-12-21 @ 22:05:20
Postat av: ida engren

aaaaa den DU ;)

2008-12-21 @ 23:43:25
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: duvetvem

SLAGIT! Vem är Mr.X???? :O

2008-12-22 @ 00:12:19
Postat av: tiia

mr.x ?!? de vet väl alllaaa.... :)

2008-12-22 @ 00:18:55
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: andrea

du gjorde kvällen :D<3

2008-12-22 @ 12:38:04
URL: http://andreea.blogg.se/
Postat av: undrar!

hitta nån snygg kille underkvällen då? :)

2008-12-23 @ 03:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0