Jag säger bara "LUCKAN"

lördagen igår var kanon måste jag bara säga! jag jobbade ¨på matchen, dock förlorade ssk men va ska man göra. sen fick ja skjuts hem till min baby tiia där jag fixade mej osv. sen handla vi lite öl o stack mot micke, där satt vi o spela buzz, det var första gången jag spelade det, då ja insåg hur dålig jag var :P men endå, vi spelade kort också. där kanske jag hade mer tur.;) efter all öl kom taxin o hämtade oss, och det bar av till olearys! hela ligan var taggade;)
till en början vare inte så värst kul men det blir ju vad man gör det till och jag hade skoj!
träffade en från tjeckien (hur det nu stavas) som var en superrolig prick. bjöd på kebab gjorde han också, de satt fint!
sen mingla man väl runt lite o sen träffa jag elsa, vi gick hem till henne och hade riktigt djupa diskussioner :P en nykter o en full. sen somnade jag som en stock :D
ikväll blir det kanske bio, det skulle vara mysigt. men innan det måste jag dammsuga och torka golvet!
ha en 3vlig kvääälllll


Kommentarer
Postat av: ulf

idis aka luckan

2008-12-14 @ 20:42:51
URL: http://mariathor.blogg.se/
Postat av: ENGREN

haahaaah mjoooo. sjukt

2008-12-15 @ 09:39:22
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0