Ladies

superlyckad gårdag. vi hade de jätte mysigt tycker jag. åt massa gott, bubbla, kolla idol, prata minnen och mycket annat :)
det tråkiga med kvällen var att robin B åkte ut idol.. inge kuuul juu........:( men men , hejjar iaf på kevin!! Gogo
jag o malin åkte tidigt imorse för att hon skulle jobba å jag ville hem skapligt för o fixa mej, skulle på julbord. me en kompis firma. men de gick ju som de gick. jag hade sett fram emot det. men som vanligt blire nått. SÅÅÅ besviken!
men.... ska inte hänga läpp för de nå mer!!!!!!!!  ikväll blire jobba, sen ska ja träffa min kära vän jessica! får se vad som händer, en öl skulle va gott!
tack linn för färgningen av håret, som mamma alltid sa " linn är så bra på just HÅR "
aja, ha en bra kväll mina trogna livlösa läsare

Kommentarer
Postat av: ulf

idis... :) <3

2008-12-06 @ 13:38:39
Postat av: ida engren

ulf <3

2008-12-06 @ 14:50:01
Postat av: Alina

Hoppas du får en bra Lördag! :)

2008-12-06 @ 14:53:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: linn

Tråkigt att de blev en besvikelse =/

Men ja, det var så lite så med hår hjälpen. Ja, hår är ju trotts allt min grej. Säg bara till när du vill ha rasta flätor ;) HAHA

2008-12-06 @ 16:15:37
Postat av: i´,e

hahahhahahahaa

2008-12-06 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0