Måndagen var seg

dagen började med att jag försov mej, uschabuscha.... somnade sedan på bussen, som som en gris rent ut sagt... väl i skolan hade jag matteprov de första ja hade ( hallå jag orkar inte tänka, TYP). sen var det sjukvård.....psykologi... sen rullade dagen på, slutade med samhållsprov. gick väl sådär. kan ju inte påstå att jag var väl förberedd men det löste sig, allmänbildad och allt som jag è.. höhö...
nu under kvällen har jag vart o hälsat på en vän... de va helt okej :)

pratade med brorsan idag, och vi ska planera in en dag så ska vi gå o julhandla tillsammans (tradition) längtar. det är inte allt för ofta jag o han umgås sådär längre..

nu var det dags o sova hörde jag! och jag ska sova som en prinsessa inatt!
nattnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0