Onsdag

på brandlektionen idag fick vi rökdyka med syrgas mask / tuber osv.. gå i trappor och bära saker.. osv.. sen gå på band me civila kläder+ larmställ(overall) gastuber osvosv..snacka om svetten lackade, men ja klarade det:)
efter det vart de en mysig dusch på branstationen sen gick jag till stan o träffa tiia och eeva. gick o kolla lite o sådära. sen träffa vi malin o frida. och bla bla blaa.. slutade med en fika med jenna jonna och tiia. jag o finneligan. TYP(?) <3
nu är jag helt slut. imorrn har vi juldanser för skolan ( jag o min grupp ) hoppas det går bra iaf. sen blire julmys me klassen med godis o en bra film. sen e det LOOOOOOOOOOOV :D
eller vänta lite nu... jag har ett prov på fredag också! :/ men nästan iaf!
puss på er, nu ska ja tvätta fejjan o fila flingorna

Kommentarer
Postat av: duvetvem

du var catigast i ditt lånade larmställ!!!!

2008-12-17 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0