Tv400

gick över till min kära vän jessica idag efter maten, vi har nästan ingen tid att ses längre känns det som, så vi myste lite idag. hon ville kolla på 90210, jag var dock lite skeptisk till det. för hade aldrig sett det. men hon sa att det var kanonbra, så vi kollade. och ja vart beroende direkt. riktig umgdomsserie :P ska kolla nästa gång.
sen hade ju blondinbella sitt omtalade TV-PROGRAM idag. om hennes liv och allt vad det innehåller. lät ju såå glamoröst. och såklart kollade jag in det för att se vad det var för ngt. programmet höll på i 4 min, sen var det slut. inte såååå glammigt kanske.. men så var det iaf!
nu ska jag tvätta fejjan och lägga mig i sängen, imorrn väntar dans på idrotten!
puss på er

Kommentarer
Postat av: tiia

hennes program va ju sämst..

2008-12-16 @ 20:32:30
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: idis

aaa jo!

2008-12-17 @ 22:10:56
Postat av: idis

aaa jo!

2008-12-17 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0