Brunett så hett

slutade tidigare idag så fixade tid hos frisören. och där har jag tillbringat över 2 h hos. gick till en annan frissa denna gång. Avalons. ett ställe som ligger på järnagatan.. skit bra måste ja seja, trevliga o duktiga! jag tyckte hon var så noga som gjorde på mej. men ja skojar inte, nu e mitt hår kort. mitt som blivigt så långt!!!! men va ska man göra, e det slitet så e de. nu är det iaf fräsch. o nu ska det underhållas också! de lovar jag. klipp er där ute. de vinner man på i LÄNGDEN ;P va fyndigt de lät. nu e jag brunett också. de känns skönt.
(y)

Kommentarer
Postat av: L

hade hoppats på att du skulle va i skolan idag så vi fick se håret =)

2008-11-26 @ 13:05:17
Postat av: n' en skön lirare

Hej hej!

Jag har en ny blogg. Ny blogg, ny start. Och jag ville börja min nya blogg med en tävling. Kolla gärna in tävlngen och tipsa om den till dina vänner. Hoppas du är med och tävlar. Lycka till! :)

ps! Eftersom min blogg är jätte ny så är det inte många som vet om den än och därför har du stor chans att vinna! :)

Love Natalie

2008-11-26 @ 13:10:17
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0