Då var det gjort!

jag var visst inte ensam om att ha frisör skräck. (ida o linn) hö hö... men nu är det gjort.. jessica klippte mej..och visst blev det en skillnad. men hade inte vågat gå till en frisör.. nej de hade jag inte... men att se ut som en höstack i håret är väl ingen hit? nu är det iaf LITE fräschare! känns ju bra..nu är det bara en sak som fattas... jag ska nog färga håret! tror jag bestämt mej nu.. det ska väl inte va hela världen..
får se när det blir av bara, är faktiskt ganska sugen nu! man ska inte vara så rädd för förändringar igentligen....
nu ska ja duscha o föna till de o se hur det igentligen ser ut. lite skrajsen är man ju :P
godnatt på er

Kommentarer
Postat av: duvetvem

SLAGIT!!

2008-11-18 @ 08:05:45
Postat av: tiia

joo, färga!

2008-11-18 @ 18:28:05
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa jag ska faan!:P

2008-11-18 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0