Javiiiiiist

fredagen bjöd på fest i järna med tiia jonna malin natttiis jenna o frida + fler.
de va skoj, kul o dansa loss o fucka ur, hahaha.. o allt va vi gjorde (?) ... kul hade vi iaf!
innan de skjussa mami mej till tiia så va ja me henne sen åkte vi dit, efter blev de kebab house o yra runt. hahah
nattbussen som tog typ.. hundra år? :) men men. sen blev de sova sen åka hem o byta om sen bar det av till jobbet!
pusst! vilken huvudvärk jag hade imorse. men de e självförvållat. jobba nåra timmar, ssk vann med 4-1 mot brynäs. för er hockey älskare ;). fick en ny popcorn maskin. o "köpta" popcorn e ju så mkt godare än hemma gjorda. varför alltid så???
mamma o ja hyrde en film. men har fortf inte sett på den. för de fanns så mkt bra på teven. kanske får sällis snart. man vet ju aldrig.hehe... förövrigt så har ja slarvat bort mitt leg! så de efterlyses! om nån skulle ha sett de (ofta hah)...
sen e mitt simkort cp.. så har nytt nummer för ett tag.. får se hur det blir sen. as irriterande me kontantkort, van o ha abonemang ju...
wellwelll... nu ska jag tvätta fejset och krypa ner i sängen lite!



pilutta dig!


Kommentarer
Postat av: Jenna

ingen bidl på mej tack så jävla mkt ! =P haha

2008-11-03 @ 15:07:03
URL: http://jnarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0