ZZz Schoool

Tröttnaaaaaaaaar på skolan bara mer o mer för varje dag... jag orkar inte ta tag i allt.. och de e så mkt känns de som.. det kanske inte är det igentligen... men ja är så omotiverad så det är inte sant, men jag måste klara de. jag kan ju fan heller ge upp nu, hur mycket jag än vill. för jusst nu känns allt bara piss... vill inte vakna å gå till skolan, BLÄ!
men nu måste jag antagligen sova, så antagligen jag går till skolan imorron o gör det bästa av situationen:)
hoppas jag får lite mer lust och att jag tar tag i allt nu! för jag måste!




Kommentarer
Postat av: lään

du är inte ensam om att känna så.. om det är till någon tröst?

2008-11-11 @ 23:53:41
Postat av: ida Engren

nej jag kan tänka mej det, men du har ju inte långt kvar! va glaaaad för det!

2008-11-12 @ 15:42:57
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0