Axa

hej på er alla glada, jag är iaf gladare än igår. de känns bra. men fortf. massa idiotiska greejer.. men men
nu kom ja hem för en stund sen. sluuta mkt tidigare :D, sitter o äter en risifrutti, ska o jobba. ssk-timrå idag :P
de ska bli kul , ska snart åka. när mamma är klar!
ska packa lite saker nu, för imorrn efter skolan o innan projektarbetet ska jag o linnea till sydpoolen och simma.. sen ska jag även sova i hovsjö inatt igen. så de blir en liten västa med saker,!
ha en bra kväll alla,. Tummen upp för Ssk ;)

Kommentarer
Postat av: Spääd

Ja det tycker jag verkligen du ska bli : ) vill du kan du ju gå med mig och maria när vi ska dit om typ tre veckor och tappa oss för första gången. det förra var ju bara blodprov.

Hahaha ja du lyckas aldrig tima det där du, han hittar alltid någon annan haha!

Saknar dig sötnos.

Puss <3

2008-10-10 @ 11:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0