Cop

kriminalitets veckorna är bättre än jag trodde. idag va kvinnojouren o hälsa på med brottsofferjouren och tjejjouren. fick man veta lite. jag o sanne kände lite igen en händelse hon berättade om. det va ju inte bra (?) .. men ärsch. man måste va smart. imorrn bär det av till polis museeet med klassen. ska bli kul. :) har fasktikt vart där på fritiden redan innan. men fler besök skadar inte,. en dag är jag polis. akta er.;) 
sen ska ja o linnea gå runt i sthlm o kika. anna kmr oxå!
så de blir min morgon dag, sköön. sen är veckan snart slut. o hallooowwweeen är på G ;)
nu blir det en kopp thè för att bedöva min hals. sen sova på direkten!
gonatt & puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0