Down to earth. .

hur kan jag vara så trött?
gårdagen vart sen.. natten var lång.. men vi hade det kul.. men sen hände det. såklart var det du som klanta till det, IGEN.
alltid alltid alltid någonting, kan man inte bara få vara glad ett tag utan sånna här svek o lögner hela tiden. står inte ut.
sen blev det jobba idag också, det tog emot. but i need money.  helt borta i skallen var jag. räkna fel, va helt slö och fattade ingenting.
mamma hämtade mig så åkte vi o handla lite godsaker. ska bara ta det lugnt idag!! gud vad det behövs, känner jag..
duscha o krypa ner i myskläderna o bara ta det lugnt me mami. så får det bli!
tjohej


Kommentarer
Postat av: jennie

adda msn då <3

2008-10-19 @ 20:23:25
URL: http://jlindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0