Kriminalitet.

ja, de e precis va vi har för tema veckor nu. och vecka 42. faktiskt ganska intressant. och myyycket skönare än vanliga lektioner. idag var det lektion i ca 3 timmar, ganska mkt eget arbete, sen besök på brandstationen. jippie. de va ju inget nyss precis. men de va helt okej. va hemma halv tre, mkt nice, till skillnad från att skulle slutat 4-5:)
tog nyss en skön dusch.. tvätta bort mitt hår som började bli fettigt :O men vem bryr sig om skolan.. som ja brukar säga..
nu ska jag baara ta de lugnt, ska laga mat också. mami är på solvalla o spelar på hästarna me nåra vänner, så de e FF;)
får hoppas på miljonerna mamma :D:D
själv ska jag till mrX och sova kvar där tror jag. har en del att snacka om oxå.
imorrn blire STENSERIÖST på gymmet thoran o lane. höhö.

haaave a good eavning homies.

Kommentarer
Postat av: toran

jag ska ju köra vollyboll, men kör stenis åt mig också

2008-10-15 @ 22:42:14
Postat av: Ida

Såklart vi gjorde, NOT!

2008-10-16 @ 16:46:26
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0