"Två djävular och en Pirat"

nu börjar ja bli lite friskare och det är super skönt :)!!
helgens bravader bestog av , fredan;va ja på stan me sanne och jessica sen åkte ja hem o hade lovat mamma att ta hand om vovvarna, för dem va inte hemma. jeessi kom över o kollade på idol. sen tog ja bara det lugnt o kurerade mig. somnade rätt tidigt också. klockan ringde lördag morgon, så var det bara packa och ge sej iväg med en lång dag framför sig. började vid halv ett med att jobba på assyriska matchen, dom förlorade. sen slutade jag där, o började jobba på ssk matchen direkt efteråt. dom förlorade också. vid 21.00 tiden hade jag slutat och satt i bilen med mamma som skulle skjussa mej till sanne, där vi var innan utgång. där va jessica oxå. ja snabbade mej o tog en dusch o börja fixa oss. drack och hade de mys. mötte sen kuutti och danne och hade sällskap ner..
kvällen va rolig. milena kom sen också, gulleungen ;) jag vann 2a pris på utklädnad :P de va skoj.
igår var det bara och ligga hemma o ta de lungt. fick lite besök o sådär. va jätte skönt. man mår ju alltid som man förtjänar. men är stolt att jag orkade va vaken så länge efter att ha jobbat hela dagen! men ja va grymt taggad!
nu väntar en vecka lov. jag ska verkligen slappa och plugga hur mkt som helst!
nu vart de mkt text. men återkommer med bilder från helgen ;)
seeeeya later bitches

Kommentarer
Postat av: linn

kul med 2a pris. vad var du utklädd till då? :D

2008-10-27 @ 17:58:38
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: Milena

du va så jävla yr babe hahahah ;) pussar

2008-10-28 @ 00:52:27
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: ida Engren

Linn- Jag var djävul :P :)

Milena- Haha, aa jag vet, minns inte allt hahah!

2008-10-28 @ 12:08:31
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0