Confused

skolan börjar bli riktigt jobbig. man hinner inte med längre känns det som.....
det kanske inte ens är så mycket vi gör, men för mig är det alldeless för mycket!
massa lektioner, uppgifter o sånt man glömmer bort.... datum och massa att tänka på..
och just nu känns det som om skolan inte får plats i min hjärna, jätte mycket annat jag har i tankarna just nu...
vet inte hur jag ska få det balans igen. men får väl hoppas de blir bättre snart.. kommer inte klara av skolan annars.
skolan är nummer ett, faktiskt. och det är bara jag som kan se till att den kommer i första hand.
man kämmpar faktiskt nu, för sin framtid. det är så viktigt. måste kämpa på!

Kommentarer
Postat av: tiia

de bra ida! KÄMPE

2008-09-22 @ 22:23:14
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/
Postat av: linn

jag känner typ detsamma. blää.

men de e bara att kämpa på. hejja oss.

2008-09-22 @ 23:37:47
Postat av: Ida

Linn- aaa fyfan. men vi kan klara de

Tiia- aaa sjääälvklart

2008-09-23 @ 10:26:15
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0