För din skull. ridis

Sååå! Äntligen hemma.. har vart en lång dag...yoga med idrotts-klassen imorse de va riktigt nice, "power yoga" var det.
och WORLD CLASS. fräscht gym det var alltså, de va där yogan hölls. efter de var det lite skola. hade inte lektionerna i slutet av dagen, as skönt. jag o min ¨kära vän linnea åkte då till pershagen o gick hem till astrid ett tag.
jag åkte väl därifrån vid 3-4. köpte mat på nancys, mötte catalina... sen började vi åka mot jobbet.
axa sports center :) , de va då seriepremiär , ssk - frölunda. ssk vann med 2-1! :D
de va jobbigt o jobba, mkt att göra och springa runt o sådär, men kul o va tillbaka var det må jag säga!!
helt död i fötterna, ska nog sova snart. men innan de ska jag ta mig en varm dusch!
imorrn är man ledig, så då ska jag o linnea åka upp till sthlm o kika lite. ska bli riktigt mysigt faktiskt.
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: linn

mys med sthlm.

jag o spättan var där förra helgen. =)

2008-09-18 @ 23:30:05
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: Ida Engren

jo ja vet ;O vet allting. via din blogg <3

2008-09-19 @ 00:08:17
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0