Mkt roligt..

Jaaaaaa...... gårdagen vart supertrevlig! hade inga höga förväntningar om dagen alls.
kom till skolan, hade ingen lektion. så jag maria och linnea fixade lite grejer som behövdes göra bara.
vi luncha tillsammans och sedan åkte jag o linnea till västergård, där vi skulle hälsa på mayk! I MISS U
träffade även niklas,asta och några andra filurer :) efter det åkte jag o linnea till stan, hade lite saker att göra där.. he he
åkte hem och åt o duschade.. snackade med kenneth, han skulle ha partajj hos han och han ville ha dit mig.
och självklart, askul o träffa han. + att han flyttat hemifrån också! MYSPYS. och linnea var ju såklart aspå;)
plockade ihop några öl o snyggade till mig och åkte ner till stan o mötte upp henne, handlade lite stuffs på C. sen körde alexander upp oss till fornhöjden!=) kul o träffa alex också, för den delen.
vi hade en super kväll faktiskt. tiia o co kom även sen.. hade saknat dig baby!
anna tittade oxå förbi där, vilket var mkt kul. hemresan va också kul. hahahah... men en person förstår jag mig inte på?
vi åkte iaf hem till anna o myste o sov. vaknade imorse och kolla lite sex and the city, läste tidningar o snackade..
nu ska jag gå och duscha, hörs kanske sen! ha en superbra kväll ni där ute!!!!!!!!!
puuuusss o kram idiiiiis

  SUPERSÖTA!


Kommentarer
Postat av: thoran

kul liv att jag spelade maaaaatch :(

2008-09-13 @ 22:34:28
Postat av: engren

nej de är fördjävligt!!!

2008-09-14 @ 12:35:26
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: lilla lane

du är söt idis!

2008-09-15 @ 19:09:35
Postat av: Ida Engren

då är vi två linnea ;)

2008-09-15 @ 20:50:01
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0