Utgång på Gång

väldigt dålig uppdatering senaste tiden.. känner att ja behöver ursäkta mej till dem få som läser ;)
men har inte haft tillgång till dator, har bott hos en vän i hovsjö denna vecka tillsammans med jessica.
de har vart en mysig vecka, jobbat... (scaniarinken , ssk matcher.) för er som inte vet..
har även vart hemma hos linn, eller a på stan o sånt också. mycket mysigt. kul o prata av oss lite. hann ju med en del, om man gämnför med hur korta samtal vi har i skolan.. he he..
ikväll blir det utgång. ska bli riktigt kul faktiskt, ska hem till sanne o fööööra innan. nice price!
så nu har jag ett par smarriga öl som bara väntar på mig!!!!!
ska måla naglana och lite sånt också, så det är väl bara att sätta fart snart! jessica kommer över först också innan vi åker vidare till sanne, som bor på stan!
have a nice evening. för det ska jag förska ha., T


Kommentarer
Postat av: linn

HAAHa. BONNA! jo men visst hon e trevlig. men jag behövde en ny iaf. denna har ja spanat in länge så den här ska ja använda ;)

2008-09-28 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0