Å.N.G.E.S.T.

jag ser dåligt. jag är trött.. har mensvärk... orkar inte.. ingen lust.. annat att göra,.. (?) det finns tusen anledningar jag kan komma på för att inte ta tag i plugget. halllllåååååååå.. jag har påsklov, men jag ligger efter lite i vissa saker. så nu är det ju ett ypperligt tillfälle att ta tag i allting, men jag orkar verkligen inte. finns ingen gnista.. samma sak som städa, men iblanbd får man ryck och börjar storstäda och fixa o dona helt plötsligt, så blir det aldrig med att plugga tycker jag.. gaah.. vad jag babblar., skulle vilja vara tiia just nu, som är på kryssning. eller vem som helst men inte jag.. som har mkt pluggande!
aja, ska väl ge det en chans hur omotiverad jag än känner mig.
tycker så synd om bebi btw, han kan inte göra mkt själv nu med olyckan. var och hjälpte han me tvättstuga , lite städ och disk igår, sen burra vi ner oss och såg på Twilight. helt okej film faktiskt, men ingen hit. får väl 4/10!

hörs sen <3


förra påsklovet var mkt bättre,.

Kommentarer
Postat av: tiia

skämtar du? :O twilight e bästa!!

2009-04-20 @ 12:54:03
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0