En funderare?

jag måste bara berätta en sak, jag blev inte upprörd. inte arg eller så heller, men jag blev fundersam...
maria min klasskompis hade utveckligssamtal idag med sin mentor, dom prata och plötsligt tar läraren upp en sak... jag och maria brukar nämligen ofta sitta och "klia" varandra på ex. armar och nackee, yummiee... ;) nej men då sa läraren att det uppfattades fel och det skulle inte förekomma. men liksom hallå? är inte vänskap det finaste som finns?
vi har också haft kärlekspar i klassen som suttit och "gosat" och haft sej på olika vis. men det är ingenting att påpeka eller? är det för att det är tjej och kille lr? äh, jag fattar inte. antar att marias mentor menade det som sker på lektionstid. men jag menar, ska man inte få bete sig hur man vill? vi kunde haft en sådan läggning att vi var kära, men nu är ju så inte fallet. hur som hälst... jag kommer fortsätta klia maria varje dag tills vi slutar skolan ;) för du är min gullegris
puss på nosen


Kommentarer
Postat av: maria

ååh söt-ida :)<3

2009-04-08 @ 07:40:43
Postat av: Maaalin

haha ja men eller hur, hon är så söt!

Jaaa men OM vi måste, fyfan vad roligt det var. Vilken båt var det du och tjejorna åkte?



KYSS!

2009-04-08 @ 08:28:38
URL: http://malinramstedt.blogg.se/
Postat av: Milena

Jag hade fan själv gått till den läraren och ifrågasatt honom/hon. ! ahdu jag blir fan sur hah

2009-04-08 @ 14:14:35
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: Ida

aa men d börjar bli dags milena :P

2009-04-08 @ 19:55:10
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0