Förpestande Doft...

- "älska mig förevigt, det var orden som du sa.. men trots att det var länge sen, så älskar jag dig än idag.. " Frida -Älska mig.. så fin låt.. älskar den.. det är vad som pumpas i mina högtalare just nu! sitter och pratar med jessi, vi vet inte vad vi ska göra riktigt. det är så fint väder, så man vill ju ut. lite basket eller så vore ju riktigt trevligt, men det stinker ju så in i H*lvette här ute i Enhörna. dom har ju lagt gödsel på åkrarna.
Jaaa, bonde... men det är ingen trevlig lukt iaf, även om man börjar vänja sig. eller om det försvunnit kanske t.o.m...
jaja, får se vad vi kommer fram till!

och det är.... valborg imorgon och den ska spenderas i stockholm hos andrea, med grillfest + utgång. kalas! =)

nu ska jag byta om till mysdressen och ta tag i mitt liv. seeyaaaaa


Kommentarer
Postat av: tiia

bondlurken dick ;)

2009-04-30 @ 15:23:01
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0