Glädje

vill först gratulera mina grabbar till vinsten, det gjorde ni bra.. 5-1 blev dagens ssk match!:) sålde ett par hamburgare pch träffa söta lilla sanne. det gick jätte snabbt och jobba, visserligen jobbade jag kanske bara typ 4h. skulle egentligen sova hos scwerie som nu hundra dar i rad, men åkte hem. kändes bättre.
är det någon mer som bara går runt och ler för att det är så himla fint väder? jag mår jätte bra iaf. allt känns redan bättre, bara för lite sol. vi har spenderat så mycket tid som möjligt ute, suttit på balkongen i skolan. och sen efter skolan tog jag och linnea en promenad till stan. skit skönt. man blev liksom svettig? hur varmt var det inte så liksom.. MYYS!
nu äre dags för en samarin för jag har typ halsbränna, :/
PUSS





Även om du försöker förstöra andras liv blir inte ditt bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0