"grillen står på max"

ännu en dag i solen,. cyklade ner till jessica idag nästan direkt jag vakande. för att få lite sällskap. snacka om att solen tar nu alltså, jag har redan fått färg! det är så skönt att vara vistas ute och hålla på när det är varmt, mmmmh! igår var det värre än idag. igår var jag röd som en kräfta *bränd*
nu kom scwerie för ett tag sen, så vi ska vänta på mina systrar sen blire middag med familjen.
Här kommer några blder från gådagen. Jag och jessica på bussen. innan vi mötte upp jonna eeva frida jenna och malin för att åka till järna på fest! trevlig kväll, jag tog det lugnt för ovanligheternas skull :)




PUUUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: NINA REBECKA ARO

sv; åh tack idis! :D men smalis?! haha nää!!!

2009-04-12 @ 20:00:40
URL: http://ninaro.blogg.se/
Postat av: NINA REBECKA ARO

sv; hahaha precis! :D nej jag tränar hemma bara haha orkar inte ta tag i friskis igen :P själv då? tränar du någe+

2009-04-13 @ 17:10:25
URL: http://ninaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0