HURRA FÖR BJ IDAG !!

igår hade vi det jätte skönt i solen uppe i stockholm jag och linn och malin :) shoppade loss, jag fick med mig hem:  en t-shirt, en tunika, en jack/tröja och lösnaglar. tjejerna gick nog loss lite mer!!
efter sthlms besöket så åkte vi hem, malin hade bilen i ö-tälje, smidigt o bra. vi åkte till maxi,västergård, och hem till Linn, What A Wounderful Home!!!!
vi alla tre sov hos malin, där vi låg och myste, skratta och snacka skit. (stackars Linn säger jag bara)
åkte hem ganska tidigt imorse, för idag är ingen vanlig dag för det är min kusins födelsedag! stort grattis till Bjarne på 18års dagen! :) så det ska firas, ska åka dit vid 4 för grillning osv.
sen senare blir det utgång med brudsen också, börjar hemma hos maria.

nu ska jag smyga ner till jessica, satte nyss på lösnaglarna. vart sådär, kan man säga.... men men, bättre än innan.
kanske slänger in lite bilder sen om jag har tid.

PUSS , see yaaa

BJ VUXEN NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0