Lay All your LOVE on me

Hallå hallå!
det här måste vara världens skönaste vecka, måndag var i försig vanlig skoldag. men resten av veckan är det massa annat. idag var vi t.ex. och kollade på en uppvisning av wendelahebbe elever. och imorgon har vi bara halvdag p.g.a 3ornas project, någonting. och skolveckans sista dag bjuder på "igelsta loppet" då vi ska springa/gå en bra bit igenom södertälje. hela skolan
så det är ju helt underbart. kan ju inte bli bättre av en bra helg.
 lördagen var grymt bra, grillning osv hos kusinen med släkten och hans vän Tobbe. efter det var det bara ner och lämna av kussen och dom till C, och hämta upp sanne+ölen och vidare till maria. det vart en galet svettig natt med mycket skratt och dans. och som sagt. vann ju på biungolotto också i sönags. WEY!

laater

Kommentarer
Postat av: Milena

Nu fattar jag ingenting :P jag fick den när jag dansade på dansgolvet ;) och varför vet jag inte men jag antar att jag va så sexig så jag fick en t-shirt hahah

2009-04-28 @ 19:20:36
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: ida e

hahahhaha

2009-04-29 @ 09:15:47
URL: http://engren.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0