och nu så var..

ännu en helg förbi! gick jätte fort iaf, men vi hade roligt. en perfket helg med både fart och fläng, eller om man säger så.. jag är iaf nööjd!
sen idag började skolan, me vi sluta tidigare tack vare louis! :D åååh vad skönt det är att vara utomhus!
men sen jag kom hem har jag faktiskt inte vart ute något, prata lite med mamma sen har jag gjort världens fetaste tonfisksallad. hungryyy! så den ska jag smälla i mig sen ska jag träffa jessica vi ska cykla till affären!
ha en bra solig dag!


sen får jag gratulera astrid som blir vuxen idag också!

congratulations


Kommentarer
Postat av: MIG

va gott det ser ut

2009-04-06 @ 17:04:20
URL: http://www.lunarstorm.se
Postat av: astrid köster

åh tack;);););););) kyss o smek en hemlig lek!!!!!!

2009-04-06 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0