Ordspråken talar,.


"när alkoholen går in, går vättet ut" - det ligger nånting i det faktiskt. alla missförstånd? bråk? oplanerade saker? dumheter i det stora hela uppenbaras bara när folk dricker, nästan. mycket som händer skulle inte hänt om man vart nykter. nu syftar jag inte på mig själv, utan bara i det stora hela. och en incident igår gjorde att jag tänkte efter väldigt mycket. och detta kom jag fram till, och det är så rätt, såå rätt.



Aja nu ska jag gå ner och göra en taco paj med mamma. sen ska jag nog åka till älskling,..
 blir nog en lugn lördag!

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken incedent?

2009-04-19 @ 13:35:31
URL: http://jessicanorberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Boys,boys,boys.

2009-04-20 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0