Pyssel

hej allihoppa (BB)
jag håller just nu på med ett litet projekt här hemma. men ville ta en liten paus. håller på o pusslar ihopp lite hyller och sånt,. köpte även en klädhängare idag. men till vad? jo hemma på övervåningen (hallen) finns en liten "vrå" som bara står där tom och samlar damm, onödigt! jag håller på att göra om den till ett liten förvarings utrymme för lite skor/väskor/jackor. får se hur det blir.
har hunnit med att vart på Ö&B/rusta/jysk/JULA osv idag också, jag fick ett ryck så drog med mig mamma och scwerie och åkte runt lite.
hitta väl ingenting speciellt, lite småsaker bara. blir lätt att man plockar på sig en massa, bara för att det är så billigt.
nej nu ska ja nog fortsätta lit. lägger väl in någon bild sen kanske.
hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0