Tur i OTUREN

LOV!
igår fick jag lov, huur underbart var det inte. någon sötnos i skolan hade gömt påskägg till alla klasser, jag hittade våran klass ägg :) vi hade inte sista lektionen så hann hem innan jobbet en snabbis. firade med att somna på soffan,haha.. mindre kul var att åka till jobbet när man var så sömning, men det värsta var, sista dagen på scaniarinken för denna säsong. kommer sakna det, faktiskt.
efter jobbet så åkte jag o tiia till scwerie där adde var och tog några öl, innan vi knatade vidare till jenna som hade lite folk hos sig. kvällen var trevlig tills slutet. eller om man säger så, morgonen vart sen och natten lång.
fick sitta på akuten med toni hela natten, hemska känslor. det var blod överallt, och jag kan inte förstå mig på sånna människor, det kommer ni märka!
jag var i chock och rädd, det gick bra. det var ju inte så allvarligt men endå. uusch säger jag bara. väl hemma var vi vid sju imorse när hans far skjutsade hem oss från sjukan. sov bort hela dagen. inge kul. men vad ska man göra.
fick lite mys nu på kvällen istället när jag och älskling åkte till mig efter mycket om och men. mormor va på besök och vi grillade och åt en lång och god middag. lovley!
nu blire dusch, och bara ta det lungt idaag! :)
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0