Kvällens Lista



Lovar du att vara ärlig?
  Ljuger inte

Du heter: Ida-Maria Linnèa Engren

Smeknamn: Diddi, Idis.. etc.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Alla lugna kärlekslåtar

Beroende av: Kärlek, Sömn, Wäl, Musik. 

Vad behöver du mest just nu: Ork med skolan

Vad tror folk om dig? Det är ett mindre bekymmer. Men kan nog uppfattas olika, antingel trevlig och glad eller mer iskall.
Stämmer det? Det gör det absolut. Man är olika mot olika människor.
Vad får du oftast komplimanger för? Håret kanske. *Fixat*

Vad säger du för att imponera på någon? "Tycker du att jag är söt? Då ska du se min mamma".. Ne men jag är mig själv

Hur imponerar man på dig? Inte genom dryga skämt iaf. Man ska vara flörtig men inte för på, glimten i ögat helt enkelt.

Brukar du skratta för dig själv?  Jaa, det har hänt. När jag sett på tv, exempelvis.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej skulle vara kul att se dig en gång till. Innan imorgon...... Love"

Var bor du? Enhörna

Trivs du där: Till och från. Nu älskar jag det!
Äger du några converse: Nej!

Sprit, cider, vin eller öl: Öl, annars vin.

Vad har du för mobil: Jessicas gamla Nokia.
Nästa mål i ditt liv: Inga IG i betyg!

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är. men oftast "Hallå!"

Vem ringde du senast? Andrea

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade bara kort, hon ringer snart upp igen

Antal timmar sömn inatt: Måånga

Sov du ensam: Nej, med älskling

Brukar du komma i tid: Sålänge jag inte försover mig så, Ja.

När mår du bra: När det är sol och mina vänner mår bra!

När blev du fotad senast: I helgen.
Hur känner du dig nu: Seg och törstig.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Tror jag (?)

Vad tycker du om fötter: Älskar mina. Andras kan vara en aning motbjudande.

Vad saknar du: Vänner man förlorat pga. Onödigt skit.

Favorit dryck på morgonen: Juice/Thè

När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-?

Är du blyg? Verkligen inte.

Sysslar du med någon idrott: Idrotten i skolan, + Gym då och då.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Allt dom kan och inte vi, tjejer. Ha,ha.

Är du nöjd med ditt liv: Kan alltid bli bättre....

Vad är det värsta du vet? Falskhet och senap

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika. Men inga mängder...

Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Dom få bästa

Vad är det finaste du fått? Min Mamma :D
Om fem månader: Är sommarlovet slut, och sista året påbörjas. KÄMPA SOM EN GRIS..

Om ett år?: Då tar jag studenten och söker in på polishögskolan.

Du samlar på: Inget speciellt, vad jag kan komma på.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: En vän

Har du strumpor på dig nu: Nej. Barfota

Är det okej att gråta: Det måste man.
När grät du senast: Minns jag inte

Bär du glasögon eller linser: Nej, men borde!

Har du piercing: Öronen bara.

Vill du gifta dig: Ja, och ha det finaste brölloppeeeet!

Vill du ha barn: Många!

Är du bra på att laga mat: Usel.. Fast är kung på Kycklingssallad.

Är du flygrädd: Nej. Men flyger dessvärre sällan.
Hur vig är du: Inte allt för kraftigt..

Vilken är din favoritglass: Twister, isglass.

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej skillda sen låångt tillbaka. Tack och lov.

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Hur ofta tränar/motionerar du: I skolan och Gym då och då, som sagt.

Vad är det viktigaste i livet?: Att njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0