Basket.Vårstädning.Vän.Mamma.Snack.

man hittar mycket roligt nu när man är igång och river i gamla förråd osv..

idag har vi vårstädat hur mycket som helst, och jag är helt slut. mamma har blivigt ännu dåligare i ryggen nu så fick hjälpa till mycket, men det var roligt faktiskt. hitta en sak som väckte många posetiva minnen... min basket-boll...! jag hade skrvigt på den " Ida Engren # 16 <3 " såå sööööt!!! minns verkligen hur kul det var att spela, och fortf. när man spelar, man känner verkligen pulsen :D love it! jag spelade ändå ett bra tag så det kan man ju inte glömma, det var jag och linns om började tillsammans. vi kanske var 10-11 år om jag inte minns fel (?) saknar tiderna faktiskt ibland. man hade så skoj! får väl dra ihopp ett gäng och spela lite på skoj eller nått nånstans. vore kul =)
nu pratar jag i nattmössan kanske.. duscha iaf precis så är redo för bed!
skulle ha fikat med anna och linnea idag, synd att de inte blev av faktiskt. de får vi ta igen :)

Sov gott!



Här är mina "härliga" bilder från igår.
jag o min söta hund Disa stack till staden igårkväll och mötte jessica när hon slutat jobbet, gick en prommis och handla lite smarr som ni ser, sen åkte hem till mig för sleep-over.
Tack för jag har dig sötnos!


Kommentarer
Postat av: jessica

tack själv hjärtat

2009-04-19 @ 13:37:22
URL: http://jessicanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0