REAL update

oj.... jag vet att ni saknat mig men jag har helt enkelt inte haft tid med verken dator eller någonting annat.
en kort update om mitt superintressanta liv... helgen var grym, lite väl grym i fredags då det var tjejmiddag+förfest när tequilan tog över våra kroppar. men kul hade vi. lördagen blev det en heldag me mina sötungar till kusinbarn och sen utgång på det. söndagen spenderades med jonna, vi myste hos mig sen bio på heron. linje 123 kapad, = bra!
sen nu har jag haft en härlig jobbvecka, men var ledig idag och då blev de ikea + massa annat. med familjen o jess! jag shoppade en massa fina grejer till mitt rum! snart blire snyggare än aldrig förr här inne!
appropå snygg, så hämtade jag och carina jessica igår på arlanda!!!!! så skönt att en bit av ens hjuärta är på plats igen!!!!!! för har verkligen saknat dig!

dagens sägning:  Hejdåå........ Snygging :)

Kommentarer
Postat av: Cissilini

Haha, jag hittar dig överallt. Du vet, jag blir som ett plåster. Nu slipper du mig aldrig Ida, moahaha. ;P



Ses på måndag biiaatch!

Pöss

2009-08-14 @ 19:35:10
URL: http://blackparade.webblogg.se/
Postat av: Ida

haha det är jag glad för gumman lilla ;)

2009-08-15 @ 16:09:47
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0