CREATIVE

JUL LOV

igår på julavslutningen måstre jag bara berätta att vi vann 6 poäng och kom därmed på 1a plats i pepparkaksbaket, motiveringen var grym och vi var helt klart bäst! bra kämpat flickor ♥
och sen var jag i stan med jessica och leta hår, så nu är hon långhårig och oerhört sexig!

idag tänkte jag vara lite kreativ, vaknade upp hos jessica ganska skapligt. ställde klockan. så nu har ja precis kommmit in från prommis och snö lekar med mina dogs.
städning står på schemat nu, storstädning! dammning, dammsuga, torka golv, and so on... hjälpa mamma att baka ska jag också hinna med har jag lovat!

senare blir det iallafall fika med Jonna Ponna och lite småuträttningar!!





Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0