dont stop make it hot


jag älskar vinnarlåten, erik gör den så bra. men kunde inte undgå att tänka på hur bra tove hade gjort den, och för att inte tala om Rabih. men erik var en värdig vinnare, det var han :)
DOCK stör jag mig på hans tjej? som alla andra också gör såklart. men vad ville hon komma fram till [?]

lucia idag, vart lycklig när snöflingorna seglade ner men stannade inte länge. nu får det ta och bli lite snö, lite julstämning måste man ju hinna få innan det är dags för Tomtem att göra entrè.


Min sista update: SOVMOROGON IMORGON OCKSÅ, love ya sandra.

     


Kommentarer
Postat av: jonna

usch för tove! och pinsam brud kunde knappt kolla! när ses vi my love?

2009-12-14 @ 17:08:49
Postat av: Ida Engren

haha håller med :) men tove är bäst

vi kan träffas när du vill, slåt en pling imorgon

2009-12-14 @ 23:06:11
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0