ELITserien

skönt!! två ynka dagar kvar på året, bara två. finns det någonting man borde hinna? har man ångest? svar nej!
passade på att hälsa på CP igår efter att jag och andrea hade vart och ätit världens godaste sallad på Milano. där mötte ja mina kära syskon, emma och daniel. vi myste lite sen gick vi till olearys och kollade på hockey! jonna kom också dit med sin söta mössa! sen gick vi tillbaka till centralbaren. efter de bar det av till danho där vi busade fram till 5 på morgonnen. då var det dags att röra sig hemåt, höll på att somna, taxi chauffören spelade så vacker lugn musik, sån som man bara vill slumra in till. väl hemma slockade jag pladask.
klockan ringde vid elva men snoozade bort mig ett tag innan jag och andrea skulle följa med malin och förberda allting till nyår. sen tog vi alla en repa på stan.
mellandagsrean=diss, willy=hiss



P.s  Ät alltid gul snö, det kan va öl  D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0