FROSTBITE

sköna dagar innan jullovet har jag ängnat min tid till mina söta och rara. förutom att jag vart sjuk så har jag även träffat malin också, det var lika trevlig som alltid:)
igår spelade jag bingolotto men vann ingenting. surt, får ta igen det på "uppesittarkvällen"... för jag vill bara utomlands eller något. vore underbart!

imorgon är praktiskt taget sista skoldagen för I år....... då ska vi dansa juldanser och bara mysa!
och appropå mysa, idag hade vi pepparkaksbak på skolan, det är en tävling, en tradtion, en sak bara Igelsta gör. det var ett delmoment i "studentkampen" alla klasser tävlar om att samla poäng för att sedan vinna titeln Först i studenttåget.
temat var jul givetvis och inriktingen på programet man går. vårat hus var ett övergräddat pepparkakshus med brända kanter och målad eld med en brandbil på sidan av och tomtenissar föreställande lärarna som släckte. grymt kul hade vi under de ca 3 timmarna!


{Dålig mobil uppladd.}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0