PAKASLAHTI

har gjort allt utom att sitta vid datan senaste tiden. vilket kan vara ganska skönt!
lördagen blev en besvikelse till en början när ssk förlorade, just den dagen jag kaxigt kommer till jobbet med min slutspels tröja. aja, får ta ett snack med grabbarna!! men blev genast på bättre humör när jag kom hem till jesisca efteråt där vinet låg på kylning och hon hade lagat mat, tänt ljus, bra musik osv. då kunde jag inte bli annat än taggad.
tillsist gick jag jessica och anna till 550 där vi träffade alla andra peeps. :)
kanon kväll verkligen!

och första måndagen på länge vaknade jag med ett leende på läpparna, det är snart jullov!

Keep in touch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0