Kanske får vi en..

...Vit jul!

jag älskar snön! oavsett om det är kallt blev jag glad igår när det mesta kom, att det kom mer idag var ingen nackdel heller. så länge det inte blir slask!
idag lyckades jag slå på öronen för första gången. sånt hör väl till..
och något som hör till är väl pulka race. direkt efter skolan idag åkte jag och maria hem till mig och bytte om till termobyxor och gjorde varm oboy, som två jättelika bebisar vandrade vi ner till jessica och sedan vidare till IF där vi hade picknick med lussebullar och vam choklad och åkte pulka hela kvällen.






nu är jag lagom trött och ska snart krypa ner i min underbara säng med lugna favortiter. me like.


Kommentarer
Postat av: Linnsan

Gud vad mysigt de lät/ såg ut:)

2009-12-15 @ 23:30:34
Postat av: Ida Engren

Absolut :)

2009-12-16 @ 12:49:20
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0