"Men snart då"

jag har nu världens snyggaste rum. iallafall inuti allt (eller hur man ska säga), jag är duktig på det viset! jag går in så djupt på allt, om jag ska städa undan slutar det oftast med byta av sängkläder, gardiner, en ny lampa, sortering av kläder, städning av lådor and so on. som nu te.x. har städat, tillomed fixat en ny garderob man kan gå in i här hemma med endast jackor och ytterplagg! och allt är i sin ordning i rummet, men har inte dammsugit/torkat golven!
aja alla är vi olika, gör det senare eller imorgon då!!!

nu har ni blivigt rejält uppdaterade över min otroligt intressanta städmani.

Kommentarer
Postat av: läään

Jag älskar när man får sånna ryck och städar sådär. Ska det göras, så ska det göras ordentligt. typ. hehehe

2009-12-03 @ 12:52:10
Postat av: milena

hahah ja brukar oxå få sånna ryck :)

man ger inte upp heller!

puss puss

2009-12-03 @ 23:17:33
URL: http://www.sensualee.blogspot.com
Postat av: ida

haha right drrrr tjejer :)

2009-12-04 @ 23:35:26
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0