ÖS

"GOT DAMN JULDAGAR"

God fortsättning på er alla. hoppas julafton var bra, för mig var det jättemysigt. men visst fanns det en annan känsla när man var liten, nu var det som om man blivigt för "stor" för julafton. Kalle var inte lika roligt, Maten var inte lika god, osv. men får tacka min kära släkt för allt. ♥ avslutade julafton på stanleys med nästan alla mina favoriter. Vaknde upp dagen där på, på en väns efterfest. då ville man bara hem så hem åkte jag, hoppa in i duschen, fixade till mig sen vidare hem till maria på fest/middag. vi gjorde dom sjukaste grejerna där, men det är bara för vi är så sjuka vi tjejer.
vidare till 550 där vi dansade loss hela natten lång, vid tre och framåt har nog både jag och maria lite lucka om vad som hände! SNÖ
sen mötte vi en plutt och åkte till marwin där vi alla slocknade. sen upp och jobba, and so on!
Mina älskade grabbar ägde isen och vann med 4-1. ni kommer igen, vad var det jag sa?

nu får det va nog med update, ska göra mig i ordning ;)

LAAAAAAAAAAAATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0