Tvåtusennio-

igår åkte vi hem till andy, hade ett rejält spa och färgade mitt hår och fixade med allt vi kom på! sånt är sjukt skönt, bara softa och sen kröp vi ner framför en bra film. klockan ringde imorgon tro det eller ej, vi studsade upp från sängen och begav oss till farsta där vi mötte upp Kajsa för en shoppingrunda och fika.
och vet ni vad? imorgon ska jag sova ut. den där flipside klockan har väckt mig tamefan varje dag känns det som!

idag vann SSK sin match också, jag är mycket stolt. Det firade jag och andrea med att gå till olles en sväng med jenna malin och jonna.. nu är vi äntligen hemma efter dena långa dag... min säng väntar....

och vet ni vad? imorgon är det NYÅR!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0