bus

nu har jag kommit hem efter mitt kvällsäventyr :P jessica kom över till mej o vi bestämmde oss för att åka in till staden och ta en mysig fika och prata lite skit. sånt behövs pch uppskattas mycket! sen kom kimpa o hämta oss o vi tog en redig sväg och pratade om allt mellan himmel och jord. man saknar dej nästan plutten. blir för sällan vi ses ibland! så är det med allt, alla har sitt och man ses mindre och mindre med folk. men de äkta vännerna vet man finns där i vått och torrt oavsett hur ofta och mycket man ses. jag vet många jag skulle kunna ringa mitt i natten och bara prata ut och som jag kan berätta allt för, utan att vi ses regelbundet. sånna vänner är också väldigt uppskattat!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vill du ha ökad besökare/komentarer på din blogg?

Klicka på länken nedan och följ anvisningarna!

Det funkar :)



http://www.viraltrafik.se/?ninaaro

2009-02-09 @ 23:49:18
URL: http://ninaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0