en höna av en fjäder

idag när jag och flickorna satt på bussen från skolan får jag ett plötligt sms från min mentor som lyder i stil med ; "hej ida, jag skulle behöva byta ett par ord med dig ang. din frånvaro, kom till mitt rum". men eftersom jag var på väg hem, tänkte jag "a men jag springer förbi imorrn istället". sen väl hemma vid matbordet ringer hon, jag svarar och får beskedet.,.. att ja har över 20% på dessa två veckor efter jullovet. helt sjukt. kan det verkligen stämma?
ska iaf dit imorrn o se över saken så jag får svartvitt.

Kommentarer
Postat av: Milena

aaaaaaaaaajajaj ida!! skärpning!

2009-02-04 @ 19:30:14
URL: http://sensualee.blogg.se/
Postat av: ida

aa jag vet,. inte nöjd alls.. :P

2009-02-04 @ 21:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0