IMPULS. i+a

NU E JAG GLAD!!!
igår va tanken att jag skulle på bio med eeva och tiia, vi satt på lillebrors först bara, men sen stack jag o träffaaa andrea och köpte massa gott och hyrde film, ( HABIB ) ..
idag var jag själv hemma hela dagen och vi har gått en lång prommis me mina söta vovvar och hade med oss vam choklad och satt på en brygga och mös. <3
vi har bakat o kollar på Den rätte för Rosing, sjukt kul! nu fick vi lite impuls och har just duschat och ska sticka till nått mysigt hak över nått att dricka! kanon!!!
och som att inte det skulle räcka, på fredag drar vi på kryssning! och imorrn är det 550 troligen och lördag 80tals festen! grrryyymt!
tack för mej ! PUSS


Kommentarer
Postat av: Linn

Låter som en hel mysig dag. Jag ska också till 550 imorgon, hoppas att vi ses där:)

Kraaaam

2009-02-24 @ 22:38:50
URL: http://linn
Postat av: Anonym

*

2009-02-24 @ 22:39:20
URL: http://linnsaan.blogg.se/
Postat av: ida

ja men absoluuut, Absolut :)

2009-02-25 @ 00:57:30
Postat av: Maaalin

Ja men varsegod gumman ; )

See you tonight?:D

2009-02-25 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0