Kyla.

hej då vinern???? jag vill inte ha mer snö, jag vill ha vår.. och torra gator och gröna träd! mmm alla längtar nu får den ge sej denna snöövärld!
att få gå ut i bara en tröja o skippa dessa jackor, speciellt vinerjackan. underbart!!!
weell weell,,,... nu är min 80-tals outfit iaf klar ;) bilder kommer väl efter festen eller så. har fixat lite o mamma har shoppat lite till mig, så söt. men hon e väldigt insatt med tanke på att hon själv sprang runt så SERIÖST på de årtalet.
får se hur det  blir ikväll (?) utgången hönger löst! kom upp lite, aaaja nu ska ja koka ägg! :)
Puss Ida


Kommentarer
Postat av: Maaaalin

Hihi tack sötnos!

2009-02-25 @ 20:38:35
URL: http://sucre.blogg.se/
Postat av: Malin

Hörrudu, skulle inte du till 550?:P haha

2009-02-27 @ 09:46:40
Postat av: engren

joo men de vart lite knas. :/

2009-02-27 @ 15:42:47
URL: http://tiiaikonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0