rakas

vad gör jag vaken? ställde just den frågan till mig själv.. efter så dålig (nästan ingen) sömn inatt borde ja vara dödstrött och slockna på två röda.. men nej, icke sa nicke..
gårdagen va grym, detta ska göras om girls;) förfest fest efterfeeeest ända till morgonen. såå kul! WOW sejjer jag

idag gick ja o malak från tomi till milena o sen å åt. fan va bra det satt! sen åkte jag o hälsade på min baby tiia som numera praktiserar på båten. kul o se dig vännen <3 och jag fick min julklapp (försent). en jätte fin tavelram me bilder på oss. ska se ut en fin plats där jag ska hänga upp den!

Känslan nu: ledsen att helgen är över, mkt ledsen. tråkigt att gå till skolan., och väldigt förvirrande när det gäller vissa val angående en viss person. weellweel, hoppas veckan flyter på i bästa mån!

Pusss på er gulleGRISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0