School Break NEXT

alltså det är helt underbart nu när jag tänker på att det snart är lov och att man ska sova ut och slippa gå upp för att gå dit... till skolan.. jag är glad av bara tanken och det känns kanon!
idag var det vanlig skoldag, 2 prov.. inget jag gilla, men de gick väl okej för en gångs skull. sen var vi de sista 3timmarna av dagen på brandstationen och jobba/plugga lite. hann också träffa jessica en sväng efter skolan. så jag kom i stort sätt nyss hem,. skulle egentligen ut ikväll och ta nån öl med en jätte gullig killkompis, men jag har ingen energi till det känner jag. det kommer fler tillfällen..  ska ta en varm lång dusch och hoppa i myskläderna för det är en sån dag idag!
MMMMHHHHH :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0