Sleep-problems

jag har bestämt mig för att sova tidigt, skulle egentligen behöva göra lite saker men jag måste sova runt tio-elva iaf. om jag kan(?) har försökt sova flera timmar de senaste nätterna. det spökar i tankarna, och jag sover oerhört dåligt...
somna på bussen imorse så ja sprang in på pressbyrån o piggade till mig med en redbull.
ha en god natt allihoppa. nu ska ja sätta på lite bra musik milena och benjamin skickar -håller på att skicka till mig.
ha det bra hej

bilden har inget med saken att göra, tyckte bara den va söötes

Kommentarer
Postat av: Milena

jättefin bild =)

kolla min blogg nuuraa ;) har fixat me bilder haha fett jobbigt :P

Pussssssssss sov gott gumman

2009-02-05 @ 00:33:27
URL: http://sensualee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0